Bij Claimhof geloven we in eerlijkheid, transparantie en snelheid. Als een team van zes gedreven en enthousiaste juristen zetten we ons in om onze cliënten de best mogelijke service te bieden. Deze kernwaarden zijn niet alleen belangrijk binnen ons team, maar ook in de communicatie met onze cliënten. Het is dan ook geen verrassing dat we een indrukwekkende beoordeling van 9,8 hebben ontvangen op klantenvertellen.nl.
Bij Claimhof laten we onze cliënten nooit in de steek. Persoonlijk contact staat bij ons hoog in het vaandel en we zorgen ervoor dat we regelmatig in contact staan met onze cliënten.
We zijn er trots op dat we, ondanks onze groei, de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen blijven waarborgen en het persoonlijke contact met onze cliënten kunnen garanderen. Heb je vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team. We kijken ernaar uit om van je te horen!
Geen valse beloftes en onrealiseerbare vergoedingen. Wij houden onze cliënten geen waanideeën voor en geven liever te lage verwachtingen dan te hoge verwachtingen.
Wij verbergen niets voor onze cliënten en geven ze graag een kijkje in onze keuken. Cliënten kunnen altijd bellen of langskomen, wanneer ze maar willen. Geen geheimen en geen addertjes onder het gras.
Niet lullen maar poetsen. Dat is onze werkmentaliteit. Wij gaan tot het uiterste voor onze cliënten en willen hun niet laten wachten. Elke dag telt na en verkeers- of bedrijfsongeval.
Claimhof biedt haar diensten aan zowel particulieren cliënten als ondernemers. Wij halen onze veerkracht en voldoening uit de waardering en tevredenheid van uw voorgangers.
Onze pijlers zijn gericht op het behalen van het hoogst haalbaar resultaat. In de praktijk ervaren wij als letselschadejuristen vaak dat een buitengerechtelijk oplossing voor alle partijen gewenst is.
Op een langdurig gerechtelijk proces staat niemand te wachten. Immers leiden er meerdere wegen naar Rome.
Kom je er niet uit met de veelgestelde vragen? Onze adviseurs staan altijd klaar om jouw vragen te beantwoorden. Neem vrijblijvend contact met ons op.
In een persoonlijk gesprek ontvang jij vrijblijvend informatie over het verhalen van jouw schade.
De behandelaar van jouw dossier zal de tegenpartij aansprakelijk stellen en vragen om een voorschot.
Alle geleden schade wordt uitgebreid in kaart gebracht en verhaald bij de tegenpartij. Wij zorgen voor een maximale schadevergoeding.