Zaken gewonnen van:
Claimhof staat voor je klaar

Klachten reglement

Bij Claimhof Letselschade streven wij ernaar om jou uitstekend van dienst te zijn. Desondanks kan het gebeuren dat je niet volledig tevreden bent met onze service, ondanks al onze inspanningen.

Mocht je ontevreden zijn, dan adviseren wij je om eerst contact op te nemen met uw belangenbehartiger. Vaak kan dit al veel vragen, bezwaren en/of onduidelijkheden wegnemen.

Als een gesprek met de belangenbehartiger van jouw letselzaak niet tot een voor u bevredigende oplossing leidt, dan is het mogelijk om jouw klacht per e-mail te sturen naar: info@claimhof.nl

Je kunt jouw klacht ook per post indienen onder vermelding van je volledige naam, adres, woonplaats, dossiernummer en een beschrijving van de klacht.
Binnen een termijn van een maand zal de klacht schriftelijk worden afgehandeld, waarbij elk aspect afzonderlijk zal worden beantwoord en gemotiveerd. Indien de klager niet tevreden is met de afhandeling, zal er ook worden verwezen naar de externe klachtenregeling (www.nivre.nl/wat-doet-het-nivre/klachten/)

De interne klachtenregeling wordt zorgvuldig bijgehouden en gedocumenteerd door Claimhof Letselschade. Een kopie van de schriftelijke afhandelingen van klachten wordt per kalenderjaar bewaard en kan indien nodig ter beschikking worden gesteld aan Register Letselschade (voorheen Stichting Keurmerk Letselschade).

Het klachtenreglement treedt in werking op 1 maart 2023 en is gepubliceerd op de website www.claimhof.nl

Bezoekadres

Laan van Oversteen 6
2289 CX Rijswijk

Postadres

Laan van Oversteen 6
2289 CX Rijswijk

Telefoon

Op werkdagen van 10:00 tot 18:00
Jij vraagt, wij antwoorden

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Onze adviseurs staan altijd klaar om jouw vragen te beantwoorden. Neem vrijblijvend contact met ons op.

snel, persoonlijk en gedegen

Onze werkwijze

1
Persoonlijke kennismaking

In een persoonlijk gesprek ontvang jij vrijblijvend informatie over het verhalen van jouw schade.

2
Snel voorschot

De behandelaar van jouw dossier zal de tegenpartij aansprakelijk stellen en vragen om een voorschot.

3
Maximaal resultaat

Alle geleden schade wordt uitgebreid in kaart gebracht en verhaald bij de tegenpartij. Wij zorgen voor een maximale schadevergoeding.